Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Ojojoj

Av Jim - 8 november 2008 18:48

Det har redan gått en vecka sen Ozzy spelningen och det ringer fortfarande i öronen, det var helt otroligt.

Klart värt de 60 mil vi körde på delvis snö och istäckta vägar.


GPS:en sa inte det jag tänkte så jag sket i henne och körde som kartboken visat GPS:en gav med sig till slut när den hittade samma signaler som jag.

Jobbigt att erkänna men hon hade rätt.

Hon ja det är ju bara så att erkänna att dom liven -honorna allltså-brukar ha rätt.

Eller va fan bättre fly än illa fäckta.

Hur som till slut kom vi fram, i god tid gjorde upp våra smutsiga affärer med bandet och lyssnade sen på en otrolig spelning.

Efteråt gjorde vi upp om de slutgilltiga detaljerna, dom platsar i Jämtland, välkommna till folkan.


Frallan då??

Jo hon njöt av en 60-tastripp med The Women.


Vi syns kram,  Jimpa



 
 
Karolina

Karolina

30 november 2008 20:40

Haha! Nämen dra på trissor att gubben bloggar ;P tss. det kan man ju bara inte missa att läsa! hörde att frida också bloggar?? vad har hon för adress??
/ Mellan-Ekstrand

http://linanonstop.blogg.se

 
Frallan89

Frallan89

2 december 2008 18:32

Njöt, de är inte rätt ord.. De är nog fan den bästa kvällen i hela mitt liv. Behövde inte betala ett smack för den kvällen och så träffa jag trevliga människor och så fick jag umgås med The Women i flera timmar. Mådde skit dåligt dagen efter men de var de helt klart värt!!! Älskar dom!!

http://frallan89.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jim - 4 december 2008 19:26

Va glad jag är idag. Fick en körning på ett storhotell med konferenssalar i centrala Åre. En var kanske lite blygsamt föresten. Från Jul och 3 veckor fram som ett försök sen får vi se hur fortsättningen blir. Vart? Det berättar jag när kontraktet är ...

Av Jim - 30 november 2008 19:11

Julskyltning i Mörsil hade i år en het nyhet, radiostyrda bilar. Det är mina nya "leksaker" otroligt kul faktiskt och det tyckte de 50-tal unga och "Unga" som körde varv efter varv denna söndag em.   Tanken dök upp då jag i Göteborg satt och titta ut...

Av Jim - 2 november 2008 18:43

  "Giv dem evig frid, Herre. och låt det eviga ljuset lysa för dem. Herre, förbarma dig. Kristus, förbarma dig. Vredens dag: den dagen kommer att lösa upp världen i aska. Basunerna kommer sprida sin vidunderliga klang och samla alla framför tronen." ...

Av Jim - 1 november 2008 18:45

Idag bär det av till Ljusdal för att kolla och lyssan på Ozzy The Coverband på stadth i Ljusdal. Först ska vi lämna av frallan som ska kolla på Teh Women i Ljungaverk.   Kommentar kommer var så säker   Jimpa ...

Av Jim - 13 oktober 2008 13:21

De vackraste av höstens färger har nu gett sig ett fåtal blad sitter fortfarande kvar. Björkarna är nakna med ett fåtal undantag väntandes på att bli klädda i en vit vinterskrud.   En tomhet infinner sig i samma takt som löven faller, en tomhet som k...

Presentation

Omröstning

Har du erfarenhet eller intresse av RC bilar?
 Proffs
 Lite erfarenhet
 ingen erfarenhet
 Verkar kul

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards