Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Husbygget

Av Jim - 5 oktober 2008 15:48

Idag trotsade jag vädergudarna

I regn och hyggligt hård vind återupptog jag bygget på mitt uthus.

Färdigställde en vägg och kom halvägs på den andra då vinden la sig och jag fortsatte med att lägga på plåttaket så det får en chans att torka upp.


Det börjar likna nått nu, jag kommer att köpa 2 eller 3 fönster att sätta upp imorgon det ska bli kul faktiskt.

Känns som om det är det som fattas.


Ska ta lite bilder och lägga in här på sidan senare, lite av varje blir det nog.


I ett år har jag spelat Travian på datorn och idag tog det slut vi vann och det var ju kul, men vad ska jag göra nu för jag tänker inte starta om med något datorspel det har jag lovat min familj.

Kanske jag lägger ner lika många timmar med datorn ändå men med något vettig som att sortera alla bilder som ligger och skräpar.


Jag kommer nog att ta upp tradera försäljning igen, har en herrans massa idolvykort och stenkakor som ska bort.


Jimpa

 
 
Ingen bild

Frallan

6 oktober 2008 08:37

Är de Patriks bidler?? Vilka stenkakor??
De är bra att huset snart är färdigt, 19 dagar tills jag kommer hem :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jim - 4 december 2008 19:26

Va glad jag är idag. Fick en körning på ett storhotell med konferenssalar i centrala Åre. En var kanske lite blygsamt föresten. Från Jul och 3 veckor fram som ett försök sen får vi se hur fortsättningen blir. Vart? Det berättar jag när kontraktet är ...

Av Jim - 30 november 2008 19:11

Julskyltning i Mörsil hade i år en het nyhet, radiostyrda bilar. Det är mina nya "leksaker" otroligt kul faktiskt och det tyckte de 50-tal unga och "Unga" som körde varv efter varv denna söndag em.   Tanken dök upp då jag i Göteborg satt och titta ut...

Av Jim - 8 november 2008 18:48

Det har redan gått en vecka sen Ozzy spelningen och det ringer fortfarande i öronen, det var helt otroligt. Klart värt de 60 mil vi körde på delvis snö och istäckta vägar.   GPS:en sa inte det jag tänkte så jag sket i henne och körde som kartboken vi...

Av Jim - 2 november 2008 18:43

  "Giv dem evig frid, Herre. och låt det eviga ljuset lysa för dem. Herre, förbarma dig. Kristus, förbarma dig. Vredens dag: den dagen kommer att lösa upp världen i aska. Basunerna kommer sprida sin vidunderliga klang och samla alla framför tronen." ...

Av Jim - 1 november 2008 18:45

Idag bär det av till Ljusdal för att kolla och lyssan på Ozzy The Coverband på stadth i Ljusdal. Först ska vi lämna av frallan som ska kolla på Teh Women i Ljungaverk.   Kommentar kommer var så säker   Jimpa ...

Presentation

Omröstning

Har du erfarenhet eller intresse av RC bilar?
 Proffs
 Lite erfarenhet
 ingen erfarenhet
 Verkar kul

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards