Direktlänk till inlägg 6 oktober 2008

Stora händelser i Jämntbyggden

Av Jim - 6 oktober 2008 21:52

Hård blåst, tunga svarta moln och som om det inte räckte, störtregn med andra ord inget gynnsamt helikopterflygarväder.

Och vad fick vår lilla poliskår på halsen, jo ett bankrån kul bara att det är 10 mil mellan Östersund där polisen finns och Åre där rånet skedde.


Ja vart är denna värld på väg och som om inte bankerna har problem nog just nu.

Men en olycka kommer ju sällan ensam.


Idag har jag ingen skrivlust det är mörkt och kallt ute och jag känner en viss trötthet vilket kanske beror på vädret så ha det bra vi synes


Jimpa

 
 
Ingen bild

Frallan

7 oktober 2008 16:56

Men hörru du dom har väl poliser i Järpen?? I Krokom har dom i alla fall, dom tog de väl in först och främst hoppas jag..

P.S Jag vet vad en stenkaka är, jag är ju inte direkt född igår.. Kul att du har så mycket kunskap.. :P :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jim - 4 december 2008 19:26

Va glad jag är idag. Fick en körning på ett storhotell med konferenssalar i centrala Åre. En var kanske lite blygsamt föresten. Från Jul och 3 veckor fram som ett försök sen får vi se hur fortsättningen blir. Vart? Det berättar jag när kontraktet är ...

Av Jim - 30 november 2008 19:11

Julskyltning i Mörsil hade i år en het nyhet, radiostyrda bilar. Det är mina nya "leksaker" otroligt kul faktiskt och det tyckte de 50-tal unga och "Unga" som körde varv efter varv denna söndag em.   Tanken dök upp då jag i Göteborg satt och titta ut...

Av Jim - 8 november 2008 18:48

Det har redan gått en vecka sen Ozzy spelningen och det ringer fortfarande i öronen, det var helt otroligt. Klart värt de 60 mil vi körde på delvis snö och istäckta vägar.   GPS:en sa inte det jag tänkte så jag sket i henne och körde som kartboken vi...

Av Jim - 2 november 2008 18:43

  "Giv dem evig frid, Herre. och låt det eviga ljuset lysa för dem. Herre, förbarma dig. Kristus, förbarma dig. Vredens dag: den dagen kommer att lösa upp världen i aska. Basunerna kommer sprida sin vidunderliga klang och samla alla framför tronen." ...

Av Jim - 1 november 2008 18:45

Idag bär det av till Ljusdal för att kolla och lyssan på Ozzy The Coverband på stadth i Ljusdal. Först ska vi lämna av frallan som ska kolla på Teh Women i Ljungaverk.   Kommentar kommer var så säker   Jimpa ...

Presentation

Omröstning

Har du erfarenhet eller intresse av RC bilar?
 Proffs
 Lite erfarenhet
 ingen erfarenhet
 Verkar kul

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards